flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану роботи по розгляду звернень громадян, які надійшли до територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області протягом першого півріччя 2015 року

17 липня 2015, 18:16

Протягом першого півріччя 2015 року до територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області (далі – ТУ ДСА) надійшло 90 звернень громадян, що на 12 звернень, або на 15, % більше ніж у першому півріччі 2014 року.

 

Проведений аналіз звернень громадян засвідчив, що найбільша кількість скарг надходить на процесуальні дії судді та дії працівників апарату суду або керівника апарату суду, а саме: ненадання змоги ознайомитись з матеріалами справи, не направлення справ до судів апеляційної або касаційної інстанції, ненадання відповідей на запити, заяви, скарги, невидача копій судових рішень, невидача виконавчих листів, грубість працівників апарату, інше.

В I півріччі 2015 року в територіальному управлінні Державної судової адміністрації України в Одеській області на розгляді знаходилося 90 звернень від:

- громадян – 49 (46,5 %);

- юридичних осіб – 40 (39,06 %);

- народних депутатів України – 0 (0,0 %);

- вищих органів влади – 0 (0,0 %);

- інших установ – 1 (0,93 %).

Впродовж звітного періоду ТУ ДСА розглянуто 90 звернень.. Всі звернення своєчасно опрацьовано та надано відповідь у такі строки:

- до 5 діб – 25 (22,5 %);

- до 15 діб – 25 (22,5 %);

- до 30 діб – 39 (35,1 %);

- до 45 діб – 1 (0,9 %);

- більше 45 діб – 0.

 

Із загальної кількості звернень (90), що надійшли до ТУ ДСА в Одеській області 64 (57,6%) становлять скарги та 47 (23,4 %) – заяви (пропозиції), з яких 11 – повторне звернення. З метою недопущення повторних звернень, в залежності від суті питання, громадянам детально роз’яснюються норми чинного цивільно-процесуального, кримінально-процесуального, трудового та інших галузей законодавства, в межах компетенції Державної судової адміністрації.

Основними питаннями, що порушувалися громадянами у скаргах є:

- процесуальні дії судді – 19 (17,1 %);

- організація роботи суду – 14 (12,6 %);

- поведінка працівників суду – 6 (5,4 %);

- організація роботи ТУ ДСА – 0 (0,0 %);

- інші питання – 53 (47,7 %).