Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО |
Рішенням зборів суддів Южного міського суду Одеської області |
№ 2 від 29.07.2020 року |
Засади використання автоматизованої системи документообігу суду в Южному міському суді Одеської області |
1. Загальні положення |
Засади використання автоматизованої системи документообігу суду в Южному міському суді Одеської області (далі — Засади) за допомогою автоматизованої системи документообігу суду (далі — АСДС) визначають порядок функціонування автоматизованої системи в Южному міському суді Одеської області, урегулювання яких відповідно до Закону України “Про судоустрій і статус суддів” і Положення про автоматизовану систему документообігу суду (далі – Положення), затвердженим рішенням Ради суддів України № 58 від 15.09.2016 року, відноситься до повноважень зборів суддів Южного міського суду Одеської області.
|
2. Реєстрація справ і матеріалів |
2.1. Усі справи та матеріали, що підлягають розподілу між суддями, реєструються в день надходження за допомогою АСДС. |
2. Розподіл справ і матеріалів |
3.1. Усі зареєстровані справи та матеріали, які підлягають розгляду суддями, щоденно розподіляються, у разі їх наявності, за допомогою АСДС згідно Розділу 2.3. «Розподіл судових справ між суддями» Положення про автоматизовану систему документообігу суду (далі Положення). |
3.2. Справи і матеріали, які мають скорочені терміни розгляду, у разі їх наявності, розподіляються одразу після їх реєстрації згідно підрозділу «Автоматизований розподіл судових справ між суддями» Розділу 2.3. «Розподіл судових справ між суддями» Положення. |
У разі невиходу судді на роботу з поважних причин, які будуть підтверджені документально, суддя зобов’язаний до 09:30 дня невиходу на роботу повідомити про це особу суду, відповідальну за ведення кадрової роботи або особу, яка виконує його обов’язки. |
3.3. За вимогою голови суду, особа, відповідальна за автоматизований розподіл справ надає голові суду довідку про перелік справ, які надійшли до суду та розподілені. |
3.4. Розподіл усіх справ і матеріалів здійснюється виключно особою, відповідальною за автоматизований розподіл справ. |
3.5. Будь-який суддя (судді) мають право бути присутніми під час розподілу справ і матеріалів. |
3.6. Результат розподілу справ між суддями оформлюється в реєстрі розподілу справ і матеріалів, який формується автоматично за допомогою АСДС. |
Реєстр розподілу справ і матеріалів роздруковується не рідше одного разу на день, скріплюється підписом керівника апарату суду або особою, відповідальною за автоматизований розподіл справ. |
3.7. Повторний розподіл справ і матеріалів, у разі заміни головуючого судді здійснюється з урахуванням вимог пунктів 3.1. – 3.6. Засад та положення про АСДС. |
3.8. На виконання пункту 2.3.47, 2.3.49., 2.3.50 Положення, з метою недопущення порушення строків розгляду справи, можуть бути повторно розподілені, з урахуванням пунктів 3.1. – 3.7. Засад, судові справи, що залишилися нерозглянутими суддею у разі: |
- припинення його повноважень щодо здійснення ним правосуддя, |
- звільнення його з посади судді, |
- перебування у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, |
- відсторонення судді від посади, |
- інших випадках, визначених законом. |
4. Розгляд справ і матеріалів стосовно неповнолітніх чи малолітніх |
4.1. Кримінальні провадження або кримінальні справи, де злочини скоєні неповнолітнім чи малолітнім розглядають судді, уповноважені зборами суддів. |
5. Слідчі судді |
5.1. Слідчі судді, які здійснюють повноваження з судового контролю за дотриманням прав, свобод та інтересів осіб у кримінальному провадженні в порядку, передбаченому процесуальним законом, обираються строком на 3 роки. |
5.2. Розподіл судових справ із судового контролю за дотриманням прав, свобод та інтересів осіб у кримінальному провадженні в порядку, передбаченому процесуальним законом, здійснюється серед слідчих суддів з урахуванням графіку їх роботи, затвердженого наказом голови суду. |
6. Коефіцієнт форми участі |
6.1. Коефіцієнт, що враховує форму участі судді у розгляді судової справи розраховується згідно Положення. |
7. Особливості розподілу справ у разі виконання суддею інших повноважень, не пов’язаних із здійсненням правосуддя |
7.1. Відсоток справ, що підлягає розподілу для розгляду суддею, у разі виконання ним інших повноважень, не пов’язаних із здійсненням правосуддя для голови суду дорівнює – 50 % (відсоток визначається для кожного суду, виходячи з спеціалізації та навантаження) справ (незалежно від виконання/невиконання ним функцій слідчого судді). |
7.2. Відсоток справ, що підлягає розподілу для розгляду суддею, у разі виконання ним інших повноважень, не пов’язаних із здійсненням правосуддя для заступників голів суду дорівнює – 60 %.(відсоток визначається для кожного суду, виходячи з спеціалізації та навантаження) |
7.3. Відсоток справ, що підлягає розподілу для розгляду суддею у випадках виконання ним іншої роботи, не пов’язаної із здійсненням правосуддя (узагальнення судової практики, аналізи стану здійснення судочинства, участь у спеціальній підготовці кандидата на посаду судді, підготовці суддів та працівників апаратів судів, а також здійснення науково-викладацької діяльності в Національній школі суддів України, підготовка семінарів, тренінгів, навчальних програм для суддів, участь в робочих групах, заходах щодо підвищення кваліфікації тощо) – 60-80 % (відсоток визначається для кожного суду, виходячи з спеціалізації та навантаження). Введення зменшуючого коефіцієнту у зазначених межах допускається виключно рішенням зборів суддів. |
8. Засади формування спеціалізації суддів (колегії) |
8.1. Спеціалізація суддів визначається із розрахунку розподілу не менше 2-х суддів на одну спеціалізацію. |
8.2. У разі задоволення відводу (самовідводу) судді або всього складу суду (якщо справа розглядається колегією суддів), якому розподілено справу для розгляду, справа підлягає повторному автоматичному розподілу без урахування цього судді (суддів), з урахування засад формування колегій суддів встановлених цими Засадами. |
9. Керівник апарату суду |
9.1. Керівник апарату суду на письмову вимогу судді надає інформацію щодо стану навантаження на кожного суддю. |
10. Відповідальність |
10.1. Внесення недостовірних даних в АСДС, допущення інших порушень які могли вплинути або вплинули на розподіл справ і матеріалів між суддями, працівниками суду відповідальними за реєстрацію справ і матеріалів, внесення даних до обліково-статистичних карток, може бути підставою для притягнення до відповідальності. |
11. Знеструмлення електромережі суду |
11.1 Знеструмлення електромережі суду, вихід з ладу обладнання або комп'ютерних програм чи настання інших обставин, які унеможливлюють функціонування автоматизованої системи та тривають понад п’ять робочих днів, фіксуються актами, складеними комісією під головуванням керівника апарату (особи, яка виконує його обов’язки), із зазначенням у них дати, часу настання та закінчення дії відповідних обставин, причин виникнення, заходів, вжитих для їх усунення. |
Електронні примірники зазначених актів вносяться до автоматизованої системи не пізніше наступного робочого дня, що настає після усунення обставин. |
11.2 Автоматизований розподіл судових справ між суддями здійснюється невідкладно після налагодження роботи автоматизованої системи або на наступний робочий день після усунення обставин. |
11.3 У разі настання обставин, які унеможливлюють функціонування автоматизованої системи, розподіл судових справ, які за законом мають розглядатися невідкладно з метою недопущення порушення конституційних прав громадян (судові справи, пов’язані з виборчим процесом, судові справи про встановлення або усунення обмежень щодо реалізації права на мирні зібрання, вирішення питання про обрання міри запобіжного заходу у виді взяття під варту, клопотання слідчого, прокурора про забезпечення кримінального провадження, клопотання про проникнення у житло, обшук чи огляд житла тощо) здійснюється з урахуванням графіку, затвердженого головою суду, шляхом випадкового визначення головуючого (складу суду) по справі. |
11.4 Не пізніше наступного робочого дня після усунення обставин, які унеможливлюють функціонування автоматизованої системи, до автоматизованої системи вноситься передбачена Положенням про автоматизовану систему документообігу суду інформація із зазначенням у хронологічному порядку номера та дати фактичного надходження кореспонденції до суду, а також інформація про її розподіл. |
|
Додаток № 1 |
до Засад застосування автоматизованої системи документообігу суду для розподілу судових справ та матеріалів між суддями в Южному міському суді Одеської області |
|
Довідка про перелік справ, які надійшли до суду протягом “___” _____ року |
№ з/п |
Від кого надійшов документ, матеріал, чи справа |
№ справи місцевого суду |
За якими номером та датою |
Тип документа |
Короткий зміст документа, матеріалу чи справи |
Номер провадження (якщо підлягає реєстрації) |
Підстави відсутності реєстрації |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
Відповідальна особа суду ПІБ |
|
Додаток № 2 |
до Засад застосування автоматизованої системи документообігу суду для розподілу судових справ та матеріалів між суддями в Южному міському суді Одеської області |
|
АКТ |
про внесення недостовірних даних в АСДС, які могли вплинути на розподіл справ та матеріалів |
Мною, посада, ПІБ, “дата складання акту”, складено акт, у присутності, посада, ПІБ, акт про виявлення внесення недостовірних даних в АСДС, які могли вплинути на розподіл справ і матеріалів, а саме: |
- що було виявлено суддею (суддями) |
|
Підпис судді (суддів) |
Додаток № 3 |
до Засад застосування автоматизованої системи документообігу суду для розподілу судових справ та матеріалів між суддями в Южному міському суді Одеської області |
|
Перелік суддів, які мають повноваження розглядати кримінальні провадження або кримінальні справи, де злочини скоєні неповнолітнім чи малолітнім |
з “29” липня 2020 року |
Барановська З.І. |
Лемець С.П. |
Додаток № 4 |
до Засад застосування автоматизованої системи |
документообігу суду для розподілу судових справ |
та матеріалів між суддями в |
Южному міському суді Одеської області |
|
Перелік слідчих суддів з “21” вересня 2019 року |
Барановська З.І. |
|
|
|
Додаток № 5 |
до Засад застосування автоматизованої системи документообігу суду для розподілу судових справ та матеріалів між суддями в Южному міському суді Одеської області |
|
Перелік складу суддів щодо спеціалізації з розгляду цивільних справ |
|
Барановська З.І. |
Горяінова К.А. |
Лемець С.П. |
|
|
|
|
Додаток № 6 |
до Засад застосування автоматизованої системи документообігу суду для розподілу судових справ та матеріалів між суддями в Южному міському суді Одеської області |
|
Перелік складу суддів щодо спеціалізації з розгляду кримінальних справ |
|
Барановська З.І. |
Горяінова К.А. |
Лемець С.П. |
|
|
|
Додаток № 7 |
до Засад застосування автоматизованої системи документообігу суду для розподілу судових справ та матеріалів між суддями в Южному міському суді Одеської області |
|
Перелік складу суддів щодо спеціалізації з розгляду адміністративних справ |
|
Барановська З.І. |
Горяінова К.А. |
Лемець С.П. |
|
|
|
Додаток № 8 |
до Засад застосування автоматизованої системи документообігу суду для розподілу судових справ та матеріалів між суддями в Южному міському суді Одеської області |
|
Перелік складу суддів щодо спеціалізації з розгляду справ про адміністративне правопорушення |
|
Барановська З.І. |
Горяінова К.А. |
Лемець С.П. |
|
|